I have to focus

Hej! Nu återstår bara en dag av denna hemska praovecka innan ett efterlängtat höstlov! Och idag har det tydligen snöat också...
Efter praoen de flesta dagar har jag och Jonna åkt och hälsat på Thom, Oscar och David på deras prao osv. Igår och idag har det varit olika Here 4 U-saker på gång. 
Min dag idag har varit helt okej. Vi fick vara inne och städa på praon istället för att vara ute i kylan. Vi slutade tidigare, och mötte upp Thom och kollade när han, David, Ida och Oscar käkade, innan vi själva gick till Subway och hämtade käk. Efter det väntade Here 4 U-utbildning, sedan stressade jag iväg och fixade ögonbrynen, och sedan dansade jag affrodans.
Våra fina kläder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback