Äntligen!

Äntligen har jag fixat nya iPhonen, så nu är jag kontaktbar via mobil. Jag har ju kunnat spela spel på min gamla under dagen, men inte kunnat smsa eller ringa.
Nu sitter jag i soffan med mamma och nördar Wordfeud med henne, ungefär som vanligt. Vi började på en ny match, och det första hon gör är att lägga ett ord för typ 164 poäng...
I morgon ska jag i alla fall fixa i ordning mig, och gå ut och fota lite självporträtt. Några kommer jag ta inne, och några ute, tror jag. Jessica ska nämnligen fixa en ny design till mig. Det känns som att det behövs, hehe.

Kommentarer
Postat av: Just a girl

Hejsan igen! :)



Jo, det är nämligen så att jag inte kan hitta någon instruktion på hur man kan "aktivera" mail på sin blogg!?

Alltså jag skulle vilja ha något som ditt, en knapp som gör att man blir uppkopplad till mail direkt. (Så att någon skall kunna skicka meddelande direkt till din mail.)

Jag hoppas att du förstår vad jag menar och jag hoppas att du kan hjälpa mig!

Tack i för hand hur som helst!



(Du kan svara på din blogg om du vill :p, jag besöker ändå så den varje dag! :D )

2011-12-28 @ 20:50:53
URL: http://umkas.blogg.se/
Postat av: Just a girl

Haha, jag går mer centralt, närmare sagt i Kristiansborgsskolan som ligger nära center! :P

2011-12-28 @ 22:15:23
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback