Familjens julafton

Hej!
Jag, mamma och pappa kom fram till att idag skulle vara våran julafton, så att vi har öppnat våra julklappar redan. Jag är så nöjd och glad över mina julklappar som man kan bli!
Av mamma och pappa har jag fått:
iPhone 4
Ny plattång
Gitarrfodral
Ny skolväska (Adidas)
En parfym
En snygg tröja från Gina Tricot
Sladd till min Keyboard
Film
2 par Björn Borg trosor
Och så fick jag presentkort på Ur&Penn från Mormor och David. Jag önskade mig det för att jag ska köpa en snygg armklocka.
Jag är jätte nöjd med allt! Tack så jätte jätte jätte mycket!! ♥

Kommentarer
Postat av: JESSICA - FOTO

heheheh <3333 , du fick iphone din jävel!

2011-12-23 @ 22:05:26
URL: http://jessicasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback