Jullov!

Äntligen säger jag bara!
Så skönt att ha ca två och en halv vecka ledigt från skolan! Härligt!
Jag och Jessica har haft det jätte roligt! Vi har bakat pepparkakor som blev brända och tagit massor med kort! Vi gav även varandra våra julklappar. Jag fick massor av hudprodukter och sådant. Jag kan lägga upp bild senare.
Idag på avslutningen var det fika, och vi fick betygen. (som jag förresten är riktigt nöjd med!) Sedan gick vi till kyrkan.
När vi äntligen fick gå på lov gick jag och Palmen hem till henne och gav varandra våra julklappar. Jag fick presentkort på Gina Tricot, en supersnygg ring, och en magnet med en jätte gullig text på.
Sedan kom mamma och hämtade mig, och vi har precis bakat massor.
Nu ska jag packa upp, och lite senare ska jag ut och träna.


Kommentarer
Postat av: Just a girl

Förrgår trodde jag att det bara var min skola som var efterbliven och slutade senare än andra i hela Sverige, men sedan, igår började jag att misstänka att det är Västerås som är efterbliven, men idag bryr jag mig inte alls om något, eftersom det är JULLOV!!!! :P



haha, här kom jag bara helt random, men jag önskar dig hur som helst en härlig God Jul och underbar Nytt År! :D

2011-12-22 @ 17:53:58
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback