8 saker om mig ni kanske inte visste om mig

1. Jag är nörd av tv-serien Friends, jag tror att jag är inne på min fjärde eller femte omgång av att se alla avsnitt i ordning. Har lånat boxern av broder min.
2. Jag har nu kommit igång och tränat, på riktigt. Jag har några mål inom träning jag tänkte jag ska nå.
3. Att bara sitta hemma med gitarren och sjunga är bland det bästa jag vet.
4. Jag har varit kär i en och samma kille i snart ett år.
5. När det gäller killen jag gillar, så tänker jag väldigt mycket på småsaker. Vissa tolkar jag väldigt negativt och annat väldigt positivt.
6. Jag älskar choklad, men har just nu godisstop, så jag nöjer mig med O'boy.
7. Jag tycker om att vara ensam, ibland.
8. Min musiksmak varierar mellan pop och rock.
Arkivet.
(Detta inlägg publiceras i en ny kategori som heter "Lär känna mig".)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback