Hakuna Matata!

Hej på er!
Rubriken säger ganska mycket om stor del av dagen!
Jag och Palmen har haft det jätte roligt, och jag har aldrig varit så nöjd med vad jag fått med mig hem från en shoppingrunda. Jag lägger upp bilder på det, och andra bilder i morgon. Vi hyrde filmen "Water For Elephants". Det var jätte bra, men jätte sorglig. Vi fällde några tårar.
Jag har precis kommit ut från duschen.
I morgon ska jag bara vara hemma på dagen, städa och sådant. På kvällen blir det bio med Oscar och några fler. Det är någon dansfilm, som verkar lite skum, men v jag får hoppas att den är bra.

Kommentarer
Postat av: JESSICA - foto&vardag

jag vet,kom på det efter jag hade skrivit inlägget haha <3333

2011-11-02 @ 14:05:49
URL: http://jessicasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback