Frågor

- 10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV

Namn? - Frida Larsson
När fyller du år? - 30 juli
Några piercingar? - Tre hål i vardera öra.  
Vad har du på dig just nu? Kläder.  
Vilken årstid är bäst? Sommar. 
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sovmorgon, och ingen stress. 
Vad tycker du mest om hos dig själv? -Vet ej. 
Vad är du bra på? Jag vet inte, är dålig på att säga bra saker om mig själv. 
Vem älskar du mest på denna jorden? Familj och vänner. 
Sover du hellre själv än tillsammans med nån? Det beror på vem det är.

 

- 4 FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN
Är du singel? Ja. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja. 
Hur många har du varit kär i? Inte säker, kanske tre-fem som jag varit riktigt kär i. 
Är du kär just nu? Alldeles för kär. 


- 6 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt, men familjen vet mest.  
Vem är den roligaste av dina vänner? Typ Palmen och Jessica.

Vem är snyggast av dina vänner? Alla är snyggingar!
Vem är klumpigast? - Jag, helt klart! 
Vem är den du helst har filmkväll med? Palmen, Jessica eller Elin. 
Vem av dina vänner är mest "evil"? Vet ej. 

- 6 FRÅGOR OM DIN FAMILJ
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja.

Vem är farligast i din familj? - Jag. :) 
Vem är roligast? Alla är roliga.

Vem är coolast? Jag. 
Har ni något husdjur? - Ja, en kanin. 
Roligaste kvällen med familjen? Typ när alla sitter och spelar någon sällskapsspel.


- 9 FRÅGOR OM IDAG
Vad har du gjort idag? Tagit det lugnt, varit med Palmen och varit på bio med Palmen och Anna. 
Vad ska du göra nu? Skriva klart dessa frågor och fortsätta titta på Friends.  
Har du gjort något dåligt idag? Det har jag säkert. 
Vad har du ätit idag? Frukost, lunch middag och popcorn. 
Har du duschat idag? - Ja. 
Är du trött nu? - Ja, ganska. 
Vad händer i morgon? Plugga, städa och gitarr. 
Går du i skolan? Ja, men inte idag. 
Har du varit i skolan idag? - Nej, men åkt bil förbi två gånger. 

- ANNAT
Hur mår du just nu? Bra, lite trött, bara. 
Är du hungrig nu? - Nja. 
Vad är klockan nu just nu? 22.02
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?Bara blogg.se och facebook. 

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Mamma. 
Vem ringde du senast? Mamma eller pappa. 
Vem sms:a till dig senast? Palmen.  
Vem sms:a du till senast? Palmen.

 

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Några minuter sedan. 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Några minuter sedan. 

- ÖVRIGT
Gillar du punk? Ja. 
Har du sminkat dig idag? Ja. 

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Nej, faktiskt inte. 
Vad är ditt favoritband/artist? Många, men bl.a Eminem, Paramore, Black eyed peas och Rihanna.   


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja. 
Har du fler än 3 jeans? Ja. 
Har du fler än 5 tröjor? Ja! 
Använder du märkeskläder? Det händer. 

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja. 
Använder du wax? Bara när min lugg inte vill som jag vill. 
Använder du ögonskugga? Inte ofta.

Använder du kajal? Inte ofta. 
Använder du hårspray? Inte så jätte ofta. 
Använder du volymspray? Nej. 
Använder du deodorant? Ja. 
Använder du parfym? Ja. 
Använder du läppglans/läppstift? Ibland. 
Använder du brunkräm? Nej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback