27 april

Hej! Kom hem från dansen för ett tag sedan. Det var den roligaste dansen på länge! Efter skolan stack jag och Palmen hem till henne i stället för hem hit. Kemiprovet i skolan tror jag gick ganska bra. Skrev ca 5 sidor.
Nu ska jag städa, så jag inte har det hängande över mig i morgon. I morgon ska jag PACKA, plugga och dra ut och springa, och så åker vi på söndag morgon! Ska bli så himla skönt! Hoppas att vädret är bra!
Förlåt att det blev dåliga bilder från Google.
Jag klagar inte på livet. Vi kommer att få turkisk massage på varma stenar, tydligen. GRATIS! Vi ska bara träna, shoppa, sola och bada och chilla med livet! :D

Kommentarer
Postat av: Anna T

Riktigt najs!



sv: Låter toppen det :D!

Var alldeles för varmt när vi va där, hade vart skönt med regn då.



Ha en underbar resa ^^

2012-04-27 @ 20:30:37
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback