AAARG!!

Okej, jag slutade alltså klockan elva, men det fick vi inte veta förrän kvart i ett, och då hade jag missat bussen hem med en halvtimme... Jag följde med Anna hem, vilket var roligt, men sen fick jag gå i den jäkla SNÖN (?!?!) och är nu helt dyngsur! Gick för att jag trodde att nästa buss gick tio i två, men nej, den går alltså tio i tre!! ÅÅH! Jag dör! Varför? Nu får jag alltså sitta här ett tag, när jag vet att jag kunde varit hemma nu. Varm och torr! Åh jag är inte glad just nu. Slutade klockan elva, men kommer inte komma hem förrän vid halvfyra-fyra någon gång! ÅÅÅÅÅHH!!
Jag har dans ikväll, och jag har inga danskläder här, så jag MÅÅSTE åka hem i vilket fall som helst!
Ni får ingen bild!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback