Dag 1- En bild på dig själv+en liten presentation

Jaha, jag heter Frida. Jag är en tjej på snart 15 somrar från Västerås som oftast är glad. Jag älskar musik. Jag spelar väldigt mycket gitarr och sjunger ungefär lika mycket. Jag äger även en Keyboard som jag försöker lära mig att spela bra på, men har inte hunnit så mycket på ett tag. Jag har även börjat med att skriva lite egna låtar på senaste tiden.
På min fritid är jag med mina fina vänner, dansar, sjunger och spelar gitarr, gymmar, pluggar och shoppar. Bloggar gör jag ju också förstås. Jag tycker om att fota när jag har tiden och orken.

Kommentarer
Postat av: Umka

Hahaha vilken underbar tjej du är :D

Du kan ju nästan allt haha :D :D :D <3<3<3

2012-04-29 @ 16:02:02
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback