Did you know?

-Enligt mig finns det inte falska människor. Det finns däremot människor som gör falska saker. Vissa mer och oftare än andra.
-Om du ser mig gå runt och lyssna på musik i hörlurar kan du vara säker på att jag går i takt. Jag gör alltid det, vilket kan se väldigt knäppt ut när det byts låt, och tempot är ett helt annat.
-Jag har ofta ganska stora livstankar.
-För min egen skull vill jag gå ner några kilo i vikt vilket jag försökt i några månader, men inte hunnit träna så mycket jag önskat. Inte för att det behövs, men för att jag ska må bättre.
-Jag älskar mat! Äter mycket, haha.
-Jag har inte så jättebra självförtroende, men det börjar bli mycket bättre!
-Jag är ganska bra på att anpassa mig, tror jag. Jag har lätt för att anpassa hur jag beter mig mot var jag är, och med vilka.
-Jag kommer antagligen att plugga till lågstadielärare, men innerst inne finns en dröm om att stå på en scen, musikalartist vill jag egentligen bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback