Haha skrattretande

Sitter nu i sängen och ska strax släcka och sova. Fick med mig ett linne, och en perfym hem. Har haft en jättetrevligt dag med Jessica med mycket skratt. Jag och pappa köpte med oss pizza hem, och just nu pågår hockeyfinal! Heja Brynäs! Vinner de ikväll vinne de Elitserien (SM) för första gången på läänge!
Haha jag har munskenan i munnen nu vilket känns väldigt skumt, men jag kan leva med det.
Tar bussen hem efter skolan i morgon, och senare är det dans, dä jag får träffa min saknade Palmen som kommit hem från Prag idag! Saknat dig massor, vännen!

Kommentarer
Postat av: Pappan..

SM guld till Brynäs givetvis!!!!

Tjalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala!!!

Alla är glada & nöjda en dag som denna!!

Fattaru?? ;-)

Kram på dej!



Pappa<3

2012-04-20 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback