Hey I just met you, and this is crazy

Sitter nu med blåa, nymålade naglar, efter en lång skön dusch. Både farmor, farfar, mormor och David har varit här och hälsat på under eftermiddagen.
Jag ska försöka att blogga i morgon bitti innan vi åker, eller kanske på flygplatsen eller liknande.
Väskorna är packade och jag är taggad till 1000. Jag måste dock erkänna att jag har lite resfeber.
För er som inte vet det, så är det så att i morgon åker jag och mamma till Turkiet. Det är en träningsresa med sju träningspass om dagen. Allt från afrodans till yoga till boxning, och ja.  Vi kommer även att få massage. Vi kommer inte träna hela tiden, man får gå på de pass man vill. Vi ska även shoppa, sola, bada och bara ta det allmänt lugnt! Ska bli så skönt att få komma bort från all stress!
Gaaaaammal bild!

Kommentarer
Postat av: E R I C A P

Tack för röst!

2012-04-29 @ 07:19:50
URL: http://ericap.blogg.se/
Postat av: Umka

Jag vet att du inte kan svara eller tack nu.. men jag har tänkt att eftersom du är så bäst och har gjort massor med tidsinställda inlägg så vill jag passa på att tacka dig för att du inte låter mig att dö av trist, med att kommentera dina inlägg ;D :D :D <3<3<3



Ajde hoppas du har det bra där förresten xD <3<3<3

2012-04-29 @ 15:52:55
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback