Home sweet home!

Hej! Är hemma nu! Det är faktiskt skönt att vara hemma, trots att lägret varit jätteroligt. Mycket roligare än förra lägret, enligt mig. Igår fick jag veta att jag blivit utvald till att bli kladdig i ansiktet inför hela gruppen. Det var allt jag fick veta. Jag fick ligga på rygg på golvet och Allie skulle kläcka ägg och pricka ägget i ett glas som stod i min panna. Det var det äckligaste jag varit med om! Hade ägg i hela håret, ansiktet, kläder och ja, överallt! Det positiva är ju att ägg är bra för håret och hårbotten!
På våran konfirmationsredovisning ska jag, Jonna och Elin i alla fall sjunga Free Falling. Kommer att vara väldigt nervös innan, och det kommer att bli en utmaning för mig, men det ska bli riktigt roligt!
Jag har nyss kastat in alla kläder i tvättmaskinen och ska gå ut och träna ordentligt nu! Kommer att gå segt, eftersom att jag inte tränar på ett tag, eftersom jag varit sjuk, och varit på lägret i helgen.

Kommentarer
Postat av: Umka

haha Frida du vår nog stå ut med jordgubbarna... jag kunde inte hitta bättre header xD



Du verkar verkligen ha haft kul på lägret ;D

Mys med ägg... NOT :S

Thihi så söt bild ;D :D :D <3<3<3

2012-04-15 @ 16:35:06
URL: http://umkas.blogg.se/
Postat av: Umka

Haha Frida du förstår... när man lägger sig på morgonen (då du möjligtvis vaknar xD) så blir resultatet att man vaknar ca kl. 4 ;D

2012-04-16 @ 10:24:28
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback