The United States Of Whatever

Är hemma nu, och klockan är bara strax efter ett. Så himla skönt! Vi slutade vid 11.25 någon gång, och bussen gick 12.25, så jag fick vänta ett tag men det gör inget, är bara glad att vi fick sluta så mycket tidigare!
Och jag älskar vädret! Så härligt med lite vårkänska! Fysikprovet är nu gjort, och det känns jätteskönt! Jag tror att det gick ganska bra!
Nu ska jag läsa igenom matten, kanske äta något lite, småstäda lite, och sedan drar jag ut och springer låångt och läänge. Ska springa ca 2 km till ett ställe där det finns ett spår, springa spåret, och sedan springa hem. Jag tror att det ena spåret är 2 km, och det andra är 6,5 eller likanande. Det ska bli skönt att få träna upp konditionen igen efter flera veckors vila, och få frisk luft i lungorna!
Ikväll har jag utvecklingssamtal som börjar kvart över sex, tror jag. Wish me luck!
Jag kommer nog att klä mig ganska exakt så här. :D

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

följer dig nu med :D

2012-04-18 @ 17:10:36
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback