Tosdagen den 5e april

Hej på er!
Igår kom jag hem runt tio. Jag och Jessica köpte en pizza som vi delade på, och så satte vi oss och åt den på skolgården i solen. Fast det blev ruggigt kallt när solen försvann. Sedan gick vi runt lite, och till sist till gården där vi tittade på Jackass.
Snodde bilden från igår från Jessicas blogg. Hoppas att det var okej? Du får en fet länk HÄR i alla fall!
Grym dag igår! Tack vännen! Älskar dig massor!
Annars då? Min hals blir bara värre och värre känns det som. Att jag frös igår gjorde väl kanske inte saken bättre. Har kollar på One Tree Hill ett tag nu och ska fortsätta med det en stund, och sedan ska jag spela in frågestunden! Trots att jag låter som en kråka. Ska dricka massa te och äta halstabletter så kanske den kan låta LITE bättre i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Umka

Vad tråkigt att din hals blir sämre och sämre, det gäller att det lugnt nu tror jag... :S <3<3<3

2012-04-05 @ 17:22:00
URL: http://umkas.blogg.se/
Postat av: JESSICA - foto&personligt

jag älskar dig min bästa<3<3<3<3

2012-04-05 @ 21:46:15
URL: http://jessicasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback