Mitt 2012

I våras var jag med mamma till Turkiet på en träningsresa, en av höjdpunkterna på året!
Under våren konfirmerade jag mig, också.
Jag var på spa med Jenna, Jessica och Lovisa.
Började av någon anledning rita väldigt mycket.
Hade en skön sommar med båtsemester osv.
Mot slutet av sommaren började jsg umgås mycket med Jonna, Thom och Marcus. Bästa dem!
Nu på höstterminen har det varit mycket i skolan.
Nu på vintern har jag varit i Stockholm på zumbakurs och utbildat mig till zumbainstruktör och jobbat med mitt pass.
Har varit i Gävle på hockey, och haft en hel del myskvällar hemma i mitt underbart mysiga rum!
Året har gått extremt fort, men mycket har hänt, och jag är nöjd med året! Nya minnen, nya vänner, en ny och starkare jag möter nu 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback