1 februari-godisstop över!

Idag har jag haft godisstop i ett år! Det innebär att jag idag får 1000 kronor i belöning!
Godmorgon!
Förlåt att jag inte uppdaterade igår, mer än på morgonen, men jag hade dator-fri-dag, och det kändes inte värt att mobilblogga, då Blogg.se appen just nu har en uppdatering att inläggen man skriver inte kommentarbara, men så fort en ny uppdatering kommer, kommer jag att börja blogga även från mobilen. (Hehe jag har mailat blogg.se redaktionen)
Nu sitter jag i alla fall i skolan, och har snart kemi. I morgon är vi lediga! Då ska jag och Palmen åka iväg och DANSA ZUMBA! Efter det kanske vi gymmar, vi får se. På eftermiddagen i morgon är det i alla fall konfirmation.
Haha från arkivet! Så jäkla snygga! Love you!♥

Kommentarer
Postat av: Raisa

- Det är bra med mig! Vad gör du ? :D

2012-02-01 @ 16:33:52
URL: http://retz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback