Don't lose who you are

Hej!
Sitter och tittar på Melodifestivalen. Jag tycker faktiskt att Dannys låt var ganska bra, och hans koreografi var ju awesome! (Haha och så heter låten Awesome...)
I morgon ska jag plugga, och så ska jag, mamma och pappa åka skridskor. Ska även träna här hemma/(kanske) gymma.
Idag har jag i alla fall städat, sjungit, och fixat videon. Den blev konstig, så kommer antagligen göra om den i morgon elelr under lovet.
Hihi söta Maraboo pussar på en nallebjörn! Så gulligt!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha tack :D

Som sagt på inlägget så blev jag rätt så nöjd med den själv ;D



Hahahaha hur som helst.. grymt gullig bild på kaninen och nallen!^^ xD

2012-02-25 @ 22:00:07
Postat av: Umka

Ajja haha den där kommentaren ovan var visst från mig.. :D

Men det förstod du nog själv xD

2012-02-25 @ 22:01:03
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback