Girls just wanna have fun

Hej!
Ska strax borsta tänder och allt, för att lägga mig och kolla på Vänner, och somna i hyffsad tid.
Passet var riktigt jobbigt med mycket konditionsträning, men riktigt bra, och skönt efteråt!
I morgon ska högstadiet till Björnön, för att åka pulka, gå promendad på isen, och åka skridskor.
Efter det, när vi kommit tillbaka till skolan går jag och Palmen hem till henne, och sedan åker vi vidare till gymmet, och tränar loss!
I morgon är ju första dagen på mina två-veckor av överdriven nyttighet! Är otroligt taggad!
Bild från i våras, tror jag...

Kommentarer
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Tack för frågorna, lägger till dom direkt :)

2012-02-12 @ 20:46:03
URL: http://megapixeln.se/
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Har börjat med redigeringstips på bloggen nu, kolla gärna in och säg vad du tycker, säg gärna till också om de finns något som du vill att jag tipsar om :)

2012-02-12 @ 21:31:00
URL: http://megapixeln.se/
Postat av: Umka

HAHAHA alltså den där bloggdesignen är till en annan blogg som jag och min vän har skapat... inom kort hoppas jag att jag kommer att kunna länka den bloggen på min personliga blogg.. så då kommer du att få se den :D



Fast det här var en liten hemlighet :S men nu är den inte det.. eftersom jag har sagt det till en person redan XD

Ajja... massor med onödigt här XD

Sorry hehe ;D

2012-02-13 @ 00:27:13
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback