If you were a painting, no colours could express the beauty deep inside you

Hej!
Är nu hemkommen! I gymmet brände jag mycket, och körde styrketräning. Hemma hos farmor och farfar bjöds det på god mat och trevligt sällskap (haha oj vad vuxen jag lät där).
Nu ska jag sätta på mig mjukiskläder, och plugga!
Jag och mamma ska ha tjej-söndagsmys framför melodifestivalen på datorn, också. Vi missade ju det igår.
Just det! Igår var det också jätte trevligt! Då var det också jättegod mat, och trevligt sällskap, hihi.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tja tja!!

Hoppas ni haft mysigt!

Jag är i ett snöstormigt Sälen..

Kram på dej!

Saknar dej, ses om några dar!!

Pappa

2012-02-05 @ 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback