Succes is my only opportunity, failures not!

Hallå där kött och blåbär!
Åh vad skönt det var att sticka ut och springa! Skönast av allt var att jag känner att jag är i form! Jag orkar ungefär 100 gånger mer än jag trodde. Kändes så jäkla skönt när jag efter att ha sprungit ett tag ökade farten, och nästan mega-sprang fram inte tyckte det var jätte jobbigt. Jag orkar mer än jag tror, tack vare hur mycket jag tränat nu under vinten.
Update: Har pluggat lite biologi, duschat, och nu ska jag fixa kvällens andra kopp te!

Kommentarer
Postat av: Umka

Naaaw hahah TACK TACK xD

Jag försökte verkligen sträva efter en "mogen" stil xD Alltså inte samma gamla barnsliga färger, bilder och mönster och så xD haha



Men hur som helst så tycker jag själv att det är VÄÄÄÄÄLDIGT jobbigt att springa hehe ;D Men dock blir jag "über" glad när jag ser eller aa.. xD hör andra säga att de gör det då, eftersom då får jag någon slags... jag vill också vara lika hälsosam som dem haha och då börjar jag tvinga mig själv till det xD

Ajja xD som vanligt då.. haha det blir nästan lika mycket text varje gång ;C <3<3<3

2012-02-29 @ 01:58:36
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback