Twelve things

1. Jag hatar skyltdockor i affärer, jag blir typ yr av att vara i närheten av dem...
2. Sjunga är det bästa som finns!
3. Jag kommer att bli av med min tandställning om några månader, och då kommer jag få sova med en grej i munnen, och så kommer de sätta in en lådsas-tand, och bygga på en annan tand.
4. Har gillat en och samma kille i över ett år...
5. Jag hade det rätt jobbigt under en tid i sjuan...
6. Jag pratar hela tiden!
7. Jag är en positiv person, försöker alltid se saker från den ljusa sidan.
8. Får väldigt lätt höga förväntningar på saker&ting och blir besviken...
9. Jag knäcker med fingrar, tår och käken, som jag skrivit förut, men jag försöker sluta...
10. Mina favoriter i Melodifestivalen 2012 är ULRIK, Molly, Danny och Sean Banan såklart!
11. Musik är mitt liv! Speciellt pop, just nu!
12. Jag är ett stort fan av Ulrik Munther!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback