Välkommen hit helgen!

Hej!
Kom percis hem. Jag gjorde ett inlägg i skolan, och så är jag såååå duktig så att jag stänger ner allt, så ja, bloggen har inte uppdaterats...
Idag testade jag på mittbena! (Jag brukar alltid ha snebena) Jag tyckte förut att jag ser ut som en dränkt katt i mittbena, men inte längre, enligt mig i alla fall.
På tisdag ska jag slinga håret, så vi får se hur det bli då, också!
Bilderna nedan är tagna nyss:
Nu ska jag fixa lite mellis, och sedan får vi se, men jag ska i alla fall städa och plugga. Tränar eventuellt också! Jag skulle egentligen ha varit med Jessica nu, men jag har för mycket att göra, då jag ska bort på lördag kväll, och på dagen på söndagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

- bra här med, vad gör du ? :D

2012-02-03 @ 16:22:11
Postat av: Umka

Dränkt katt XD Det var det värsta haha :D



Du passar bra både i mitt och snebena! :D så oroa dig inte ;D

2012-02-04 @ 14:58:25
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback