Yes!

Yes! Blogg.se's app har nu äntligen uppdaterats, vilket betyder att de inlägg jag skriver från mobilen nu kommer gå att kommentera igen! I den nya uppdateringen kan man även se statistiken utan att behöva gå in på safari!
Hej! Jag måste bara säga att det är så jäkla skönt med lov! 9 dagar ledigt!
Dansen var lika rolig som vanligt, och innan dansen hemma hos Palmen kollade vi på en skräckfilm. Om ni hörde något skrik från någonstans var det nog bara jag, haha...
Nu ska jag slå på tvn och glo på Vänner tills jag somnar.
I morgon kommer jag att spela in en ny sångvideo, som jag lovat sedan en tid tillbaka. Om den kommer upp på bloggen imorgon eller inte vet jag ännu inte, men jag ska spela in i morgon, om jag inte får ont i halsen.
Hörs mer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback