12 januari 2012

Hej på er!
Är nu hemkommen från skolan! Torsdagar är så sköna, då vi slutar 13.35 (?).
Igår på dansen dansade jag i en "tjocktröja" vilket blev rätt varmt +att på uppvärmningen hände det något med mitt lilla ben...? Koreografin var inte den lättaste heller...
Nu ska jag i alla fall fixa mig lite mellis, och sedan ska jag städa, träna ett låångt pass och duscha. Ska även försöka börja läsa en bok i god tid, så att jag slipper läsa som en galning när komrecentionen ska var inne i skolan sen... Håller även på med en ny design till bloggen jag ska försöka få klar.
En av bilderna från The Studio 2011. Ni har sett den tidigare. Haha värsta myggbettet på armen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback