Angående designen...

Jag tyckte inte riktigt om att headern var så liten, så nu har jag en helt ny design... Den kommer inte att se ut så här, så fort jag har lite nya bilder kommer jag att byta header, bakgrundsbild och profilbild, men den får se ut såhär nu.
Annars då? Sitter i musiksalen med Palmen och Anna. Ingen spelar längre, alla tre sitter bara vid datorerna, hehe. Om ett tag ska vi gå till idrotten, och därefter vår sista lektion som är svenska.
Som jag skrev igår så åker jag med Palmen till frisören efter skolan, och sedan åker vi direkt till gymmet.
Min helg kommer att bestå av att hjälpa broder min att flytta till en ny lägenhet, och så ska jag och Elin ha fotodag.

Kommentarer
Postat av: Umka

hahaha gud vad roligt i sådana fall! :D

Jag trodde att du bodde lite mer närmare staden innan XD Alltså typ centern eller bredvid Växthuset haha XD

Klipper du dig hos en salong eller privat, typ hemma hos någon? :D



Hur som helst snygg designe, men den förra var också bra! ;D



2012-01-27 @ 17:43:10
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback