Dag 2-Din familj

Min familj består av mig, min mamma, pappa och bror, och kaninen såklart.


Mamma
Jag har världens bästa mamma, som orkar med en dryg liten unge till dotter, hehe. Jag kan prata med mamma om allt, och hon finns alltid där.
Jag har det även väldigt lyxigt tack vare henne, då hon är kock, massör, hälsovägledare och stretch-terapeft.
Älskar dig! ♥
Pappa
En underbarare människa får man leta efter, och man skulle aldrig lyckas hitta en underbarare! Jag och pappa står varandra väldigt nära.
Han är otroligt rolig, snäll, omtänksam, rättvis och allmänt bäst! Haha hans humor är både barnslig och allmänt rolig! Honom pratar jag med om ALLT, och även han finns alltid där för mig. Bättre pappa kan man inte be om!
Älskar dig! ♥
Bror Emil
(Jag tog din profilbild på Facebook, för att jag visste inte vilka bilder jag fick lägga ut och inte, hehe.
Världens bästa brorsa!
En otroligt rolig människa. Han är typ alltid glad, man skrattar alltid när man är med honom. Hihi när jag var mindre var han typ min idol, ville göra allt han gjorde, och säga allt han sa, hihi. Underbar människa och bror!
Älskar dig, världens bästa bror!♥
Kaninen Maraboo♥
Hihi självklart måste jag ju nämna lilla Maraboo, också.
Han är min söta lilla tjockis. Skaffade honom när jag gick i femman, och han verkligen som en i familjen. Han är innekanin, och är inte som alla andra kaniner. Han är nästan som en hund. Han sitter med oss i soffan, tigger mat, och ja, han är lite knäpp. Men världens bästa kanin, trots att han kan vara sjukt jobbig, med att gnaga av kablar, och saker...
Jag älskar er alla otroligt mycket! Kunde inte önska efter en bättre familj! ♥

Kommentarer
Postat av: Umka

Haha TACK! :D och ärligt sagt så vet jag inte, men det måste nog vara Mälaren hur som helst XD



Förresten haha nu har jag sett din pappa också och om vi återvänder till det med vem du är lik, så måste jag säga att du liknar din mamma mer, fortfarande XD ;D

2012-01-24 @ 12:19:07
URL: http://umkas.blogg.se/
Postat av: Bror

Det var mycket fint skrivet :)

Nu blev jag rörd, fast på ett väldigt manlingt och matcho sätt ;) ;) Ses på lördag på elfte våningen... Ramla inte ner...



Kram

2012-01-24 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback