Dag 4- 10 sanningar om dig själv

1. Jag är beroende av att knäcka med min fingrar, tår och käken (!?), men ska försöka sluta.
2. Jag är EXPERT på tv-serien Friends/Vänner!
3. Jag har världens bästa familj!
4. Jag kommer antagligen att bli av med min tandställning om några månader!
5. Jag ljuger aldrig.
6. Ljudet när någon suckar kan göra mig på dåligt humör. (haha)
7. Jag vill ha vår!
8. Jag älskar när det är hög statistik på bloggen!
9. Jag älskar värmeljus och doftljus!
10. Jag är en människa som tänker VÄLDIGT mycket på allt och inget, alldeles för mycket...
Arkivet. Nya bilder kommer det att komma!

Kommentarer
Postat av: Umka

haha då måste ni vara dels stolta över er själva och glada haha ;D



Det är bara engelska läraren det är lätt att övertala i vår skola.. men tur det också haha, jag AVSKYR engelska XD



Och det där med "jag ljuger aldrig" lät bra ;) Då blir det in i chatten och fråga konstiga frågor o.O XD

2012-01-26 @ 20:33:23
URL: http://umkas.blogg.se/
Postat av: Umka

Jaadu.. haha... vet du vart Emausskolan och ICA ETTAN ligger? :D



Så.. jaaa haha jag bor precis där XD



Eller vänta... vi har Arosfoltet också här...? :O haha

Vet du nu? :D

2012-01-26 @ 21:28:45
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback