Four days

Jag kommer den här veckan inte ha så mycket att blogga om, då jag har både prov och läxförhör. Jag har ju betsämt mig att ge 110% i skolan från och med den här teminen, (vilket jag bestämde redan förra året) och jag kommer alltså att vara hemma och plugga i veckan.
Men den här kommer att hålla bloggen lite uppdaterad. Jag börjar på den i morgon, men lägger ut den nu, och jag kommer att lägga in de inläggen under kategorin "Lär känna mig".
Självklart kommer jag att uppdatera annat under veckan, men de kommer se ungefär likadanna ut fram till på torsdag.
Dag 1- En bild på dig själv+en liten presentation
Dag 2-Din familj
Dag 3- Bilder på ditt rum
Dag 4- 10 sanningar om dig själv

Kommentarer
Postat av: Umka

Haha ja självklart vi får napp trotts att det är vinter.. är man skicklig så är man ;).. nej då haha nu drev jag bara "liiite" här XD



Idag fick vi t.ex två gäddor på sådana speciella flagg saker haha.. kan inte förklara riktigt XD

Men i alla fall så vägde en utav de runt 6,5kg och den andra runt 4kg :D

Vi är rätt så nöjda faktiskt, trotts att de bredvid oss fick ca 8 gäddor och nästan så mycket abborre XD

haha.. men det viktigaste var att jag hade det väldigt skoj ;D

2012-01-22 @ 16:26:08
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback