Första dagen!

Hello! Idag är den första dagen på det här året som jag inte har rört på mig. (Alltså inte haft någon fysisk aktivitet) Årets första dag utan träning i någon form för Frida!
Josefin åkte för ett tag sedan. Vi har mest pratat, kollat på film och haft safttävling! (något av en tradition för oss, hihi) Roligt att träffa henne igen.
Har nu dragit på mig myskläder, och har precis ätit. Om ett tag går jag och och hämtar en glass. Ska unna mig själv det. Hihi ska nog fixa lite filerad apelsin, som vi lärde oss på hemkunskapen förut. Sjukt gott!
Senare ska jag fixa mina naglar. Måla, klippa, fila, och ja, ni fattar.
I morgon vid klockan två ska vi vara hemma hos farmor och farfar för att käka god mat med de, och några till goa släktingar.
Bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback