Movietime!

Ligger nu i sängen och ska slå på någon bra film på datorn. Ska börja kolla nu trots att klockan inte ens är åtta.
Sedan jag bloggade sist har jag tränat, duschat och ätit god mat och efterrätt!
Ang. pluggandet så känns det jätte bra! Det tog inte så lång tid jag hade trott att det skulle ta. Första gången jag förhörde mig själv på instuderingsfrågorna kunde jag nästan alla, så det känns jättebra!
Nej, nu ska jag välja film!
Ha en trevlig kväll!
Bild 1: Efter skolavslutningen i sjuan. Hade precit haft dansuppvisning på skolgårnden.
Bild 2: En bild på mig som är 1-2 år gammal, som jag hittade.

Kommentarer
Postat av: Umka

Japp :/ Tråkigt nog skall de stänga ner den i april :C

Men de säger att ett annat program skall komma istället eller typ något liknande. De sa något med samarbete med Google+ :P



Men om du inte har gjort det redan, så rekommenderar jag dig att gå in i deras sida :) Där står allting...



Hur som helst........ SNYGGA BILDER ;D

2012-01-22 @ 00:24:31
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback