Tårar är hjärtats sätt att tala

Dansen var rolig, ganska precis som vanligt. Har nog aldrig haft tråkigt där. Full rulle hela tiden!
Här kommer fem bilder på mig och Palmen när vi tog lite kort igår. Vi bjuder på oss själva.
Vackra tjejor...
Har precis lirat lite gitarr, och nu ska jag strax gå och fixa mig, borsta tänder och allt. Ska glo på Vänner, men försöka släcka i tid. I morgon börjar ju skolan igen efter jullovet, vilket jag INTE är så sugen på! Jag vill vara ledig och bara leva livet! Men den här terminen ska jag i alla fall ge 110% i skolan, i stället för typ 80-90 som jag legat på tidigare. ;)

Kommentarer
Postat av: Just a girl

Haha.. anledningen till att jag tycker att du liknar din mamma, kan ju bero på att jag inte sett din pappa ;) Men hur som helst har ni väldigt lika ögon! :D



Förresten, vad för slags dans går du i? :D

Jag tippar på hiphop eller street....?

2012-01-09 @ 06:23:04
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback