6e juli 2012

Hej på er! Idag åker vi på båtsemester! Ska bli så skönt! Jag skulle egenligen ha jobbat idag, men det skjuts fram till efter pappas semester. Men jag har ändå en hel del att fixa med här hemma. Jag och mamma har precis varit nere vid båten och lämnat lite grejor. Nu ska jag försöka vara lite händig och fixa en grej till Maraboos nya springhage. Vi köpte den här om dagen, och den kostade tusenlappen, men den är jättebra, jag måste som sagt bara fixa något som gör att han inte kommer ut på sidorna. Jag tar väl typ hönsnät eller liknande. 
Annars då? Är på dåligt humör, men det blir förhoppningsvis bättre när det närmar sig avfärd! 
Jag har lite bildbrist, men det kommer att ändras snart, då kameran hänger med på båtsemestern! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback