They make it sound so easy

Hem ljuva hem! Så obeskrivligt skönt att vara hemma! Fast vi har haft det jättebra, trots vädret. Väskorna är nu uppackade och veckan som kommer är fullbokad! Nu väntar et träningspass, en lååååång och härlig dusch och sedan söndagsmys med mig själv. Jag har läst ut första hp-boken, så jag tänkte titta på filmen ikväll (jo, jag har sett den 100 gånger tidigare). Jag har även under båtsemestern köpt två nya böcker, varav en jag kommit halvvägs med. När man är ute med båten finns det inte så mycket att göra och då är det skönt med en bok i knät när regnet bara öser ner. 
Nej, nu ska jag ladda inför crosstrainer och vikter! Vi hörs mer ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Härlig bild :)

Svar: Tack så mycket! :)
Frida Larsson

2012-07-15 @ 14:37:34
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback