Zumba

In till stan åkte jag helt i onödan, de hade semesterstängt på trafikskolan... 
När jag kom hem sjöng jag någon timme, sedan kom pappa hem med en överraskning! Jag lyckades därefter övertala mamma att vi skulle åka in och dansa zumba! Jag lyckades! Och gud vad svettingt, det fanns knappt luft i salen, och så tog jag i allt jag hade så jag nästan spydde haha. 
Den här kom pappa hem med! Tack så jättemycket mamma, pappa, farmor och farfar! Det är både konfirmationspresemt och fördelsedagspresent. Jag var ute och provkörde lite, det gick sådär för mig i början, men det gick bättre senare. Jag är i alla fall jättenöjd med den! Det är en riktigt bra och fin moped! Kunde inte varit nöjdare!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback