Jag bygger upp, du river ner

God morgon!
Jag har tekniskt sett sovmorgon men är just nu i skolan. Sitter och skriver, då jag råkade kasta allt jag skrev igår...
Igår åt jag och Palmen på birren, och lyckades få beting från nästan alla lektioner. Efter det tog vi bussen till Hälla. Jag köpte ett par springskor som är de skönaste springskor jag någonsin haft på fötterna. Jag köpte en ögonbrynspenna. Vi köpte även glass. Sedan tog hon bussen hem, och jag tog bussen till gymmet. Jag tränade i gymmet i FYRA TIMMAR. (!!) Men det är jätteskönt nu efteråt!
Idag tar jag bussen hem, och kanske drar ut och springer, eller tar en powerwalk med mamma. I morgon är vi lediga, och då ska jag fixa massa skolsaker. Tar det aldrig slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback