Sveriges nationaldag!

Godmorgon! Idag är det Sveriges Nationaldag! Grattis till Sverige!
Jag ska idag städa upp lite i rummet, skriva klart engelskauppgifterna och maila in de och ut och springa. En stund med gitarren blir det antagligen, också.
Annars då? Har fått veta att jag är känslig mot gluten, inte laktos, så jag ska vara glutenfri ett bra tag nu, så min frukost var väldigt annorlunda i morse. Jag kommer inom några veckor alltså inte äta bröd eller pasta. Det kommer att bli lite småjobbigt ibland, men det är värt att veta vad som är felet, liksom.

Kommentarer
Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du får en bra dag :)

2012-06-06 @ 14:54:06
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Postat av: Pappan..

Fy fan för gluten!!

Jag är med dej i kampen Rrnn!!!;-)

Kram på dej!!

Shit MajBritt...

2012-06-07 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback