31 mars

Hej!
Vaknade först vid sex, sedan vid åtta, men klev upp runt nio. Somnade runt elva igår så jag har sovit i ca 10 timmar! Så skönt!
Jag känner mig lite svullen i halsen, vilket inte känns som en så bra start på påsklovet...
Nu ska jag bädda och städa m.m. Ska även rensa undan lite kläder i garderoben och göra plats för sommarkläder! Fast det känns lite ironiskt med tanke på att det ligger SNÖ på backen, och april börjar i morgon!?
Hehe, denna bild var den första header-bilden jag hade på den här bloggen!

Kommentarer
Postat av: Umka

Thihi fett gullig bild^^



Jo haha apropå gymnasiet... så du vill bli en lärare.. fett skoj ju :D

Vem vill du undervisa till, alltså barn eller tonåringar eller aa... vuxna? xD



Själv har jag val Natur,Natur på Rudbeck... trotts att det känns jobbigt med plugg xD men grejen är att jag vill bli någon slags läkare, kanske familjeläkare eller jobba på akuten :D <3<3<3

2012-03-31 @ 10:49:00
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback