Den 29e mars försvinner den!

De ringde från tandregleringen för några timmar sedan och berättade om väldigt många nya tider de bokat in mig på. En dag har jag två eller tre tider, och en annan dag ungefär lika mycket...
Den 29 mars kommer i alla fall min tandställning att vara borta, och jag kommer att ha fått in den tand jag behöver, och en annan tand blivit påbyggd! Jag är ju långt ifrån klar med mina tänder då, (tandläkaren har sagt att de kallar mig ett extremt fall, har jag för mig) men jag blir i alla fall av med tandställningen då! Äntligen säger jag bara! Ska bli så jäkla skönt! Fast det kommer att kännas lite tomt, och det känns som att tandstälningen liksom hör till min "image". -Frida, comes with the tandställning!

Kommentarer
Postat av: Umka

Lyckos dig ;C

Jag är tvungen att ha min tandställning i ett halvt år till haha.. det lustiga är att mina klasskamrater aldrig har sett mig utan tandställning xD

Jag känner också att tandställning är en del utav mitt liv nu när det har gått 2 år faktiskt haha ;D



Hur långt tid har du haft din? :D

2012-03-02 @ 16:23:04
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback