Flickan springer för livet

God morgon!
Har precis ätit frukost, och ska nu börja städa, så jag blir klar i tid, så jag kan gå ut och fota lite, för att sedan göra det nödvändiga pluggandet...
Annars då? Det känns sådär att det är lördag... Det känns inte alls som att det varit lov, det känns som att jag har haft en studiedag eller liknande. Lovet har bara flygit förbi, trots att jag haft ett jätteskönt lov!
Igår kväll satt jag och hittade massor av inspiration till kommande "ritprojekt". Jag kommer kanske inte att kunna rita så mycket på vardagarna, eftersom att skolan inte är snål med att ge läxor. Måste också inskaffa mig ett ritblock, hittade inget bra i Stockholm... Jag har fixat en ny kategori här på bloggen, där jag kommer att lägga ut bilder det.
Bästa du♥

Kommentarer
Postat av: Palmen

Haha jag ser galen ut på bilden :)

Tack för en great dag i huvudstaden :) <3

2012-03-03 @ 11:30:18
URL: http://lifeofp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback