Fredag-ledig!

Godmorgon! Vaknade för en liten stund sedan. Idag är jag ledig! Så extremt jäkla skönt!
Igår efter praoen hämtade pappa mig, och sedan skjutsade min farbror in mig till konfirmationen. Efter det gick jag till en grej som heter läsnatta, som höll på till halv tio, (det ingick i praoen). Eftersom att det var igår får jag kompledigt idag! Måste bara få säga att jag stortrivits på den här praoen, har varit skitkul!
Idag hade jag tänkt mig att jag skulle träna bara en tag efter frukosten, och sedan städa lite, duscha, fixa mig och sedan ta lite kort. Vill fixa lite nya bilder här på bloggen. Både i inläggen, men även ny header m.m. Känns som att det behövs en mer vårig header, på min nuvarande syns ju snön på isen! (står på en brygga)
Klockan fem ikväll är det dans, och efter det har jag inte några speciella planer.
Charmigt...

Kommentarer
Postat av: Umka

Är det redan dags att ta av sig tandställningen? :O

Du har ju inte ens haft i ett halvtår xD

Hahaha känner mig mobbad och ledsen av tandläkarna nu xD Får ha min tandställning i över två år liksom hahahaha xD

2012-03-16 @ 18:56:28
URL: http://umkas.blogg.se/
Postat av: Zofie Jashari - 17år & är förlovad med en 17år äldre kille

Hej, vad skall du hitta på ihelgen?:)

2012-03-16 @ 19:45:10
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback