I'm feeling great, but at the same time I feel terrible

Hej!
Konfan började i domkyrkan. Där var det trängt men okej, sedan bar det av till Aros Kongresscenter, där var det först tråkigt prat i ca 1,5 timme. Sedan var det en jätterolig teaterpjäs! Haha shit vad jag skrattade! Grym verkligen! Sedan var det tacos, och sedan disco. Det var inte det roligaste, så jag och Palmen blev hämtade vid tio.
Nu sitter jag i sängen och ska snart sova.
Vi ställer fram klockan en timme i natt hörrni! Jobbigt...

Kommentarer
Postat av: sofiakarolinah'

hejhopp!

nu är det så att jag har en frågestund på min blogg, och jag skulle bli superglad ifall du skulle kunna tänka dej att ge mej lite av din tid genom att ställa en fråga.

direktlänk; http://sofiakarolinahh.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment



ursäkta ifall du inte gillar denna sortens kommentarer, ha en underbar dag/kväll, kram!

2012-03-25 @ 00:17:57
URL: http://sofiakarolinahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback