It's never going to happen anyway, but I'm gonna do what I can... I'll make it

Hej!
Siminingen var skit, och dansen var rolig.
Det har verkligen inte varit min och Palmens dag idag! Först hände en vääldigt läskig grej här hemma, och sen på dansen, och så har det varit krångel med alla bussar vi åkt med under dagen...
Nu är jag i alla fall extremt trött. Jag kommer somna när som helst och klockan är bara runt nio...
Ska sova i hyffsad tid, så hinner jag med mer i morgon. I morgon är konfirmation med ca 1400 konfirmander inne i stan, med disco och grejer på kvällen... Ingen bra tid då vi har två stora prov nästa vecka, och jag har panik!
Nej, nu ska jag fixa i ordning lite grejor, och sedan göra mig klar för att somna framför tvn. Godnatt på er!
Två bilder i repris.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips är presenterat på bloggen och en ny omgång är startad! Tog du inte en av dagens platser får du givetvis gärna hoppa på den nya!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-1.html

2012-03-23 @ 21:46:07
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback