It's okey to not be okey

Hej!
Känner mig sådär. Tänker inte skriva så mycket om varför här, men kan säga att det är ganska mycket just nu... Det det handlar om är Honom, skolan, plugg, självkänsla, självförtroende, stress, ordning, tid mm... Speciellt om Honom, stress och självförtroende... Har väldigt mycket tankar som flyger runt i mitt huvud just nu, och det blir för mycket. Men det blir väl bättre snart, hoppas jag.
Påsklovet behövs, känner jag. Kommer precis när jag behöver det!
Nu vet ni varför det inte är så roliga inlägg på bloggen nu för tiden.
It will be okey in the end. If it's not okey, then it's not the end...
Kommer in i perioder när jag drömmer om Honom flera nätter i rad, ibland... Vill leva vissa delar av de drömmarna... Man kan inte känna så här för någon när man levt knappt 15 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback