ONLY PERFECTION

Hej!
Jag och Elin har haft det jätte trevligt! Jag köpte faktiskt dock inte så mycket. Provade ungefär 100 bikinis, men ingen som passade. Vi ska åka och bada med klassen och en av paralellklasserna i morgon vilket jag verkligen INTE ser fram emot!!
Efter det blir det i alla fall roligare. Jag och Palmen tar bussen hem hit, och sedan åker vi på dansen. Här hemma ska vi bl.a spela in min frågestund!
Nu är jag vääldigt trött efter en lång dag, så nu säger jag godnatt, fast ska titta på Vänner ett tag, bara.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag fick besök förut, av mina föräldrar mfl, så jag har fått att göra. De hade med lite möbler o så, så jag har att pyssla med haha =) Vad har du planerat för imorgon då?

2012-03-22 @ 23:35:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback