Plugg!

Hej!
Min uppdatering har inte varit den bästa, jag vet. Har pluggat mer än jag trodde var möjligt känns det som. Jag har skrivit 12 st A4-papper om hemkunskap... Pappa har förhört mig på religionen, och tycker att jag har koll. Mamma har nyss förhört mig på hemkunskapen och tycker att jag har koll på det också! Känns så jäkla skönt! Jag har pluggar sedan halv fyra, och mamma sa att jag bör vila mitt huvud nu, så jag tänkte blogga lite då.
Ska strax ta och lägga mig.
I morgon slutar jag två timmar tidigare, då jag och mamma ska fixa massa grejor. (Har bara tid i morgon)
Lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Pappan..

Ingen ide att åka dit...

Du kan stanna hemma...

Du kommer bara längta efter Pappa iallafall..:-)



Hmm...:-)

2012-03-26 @ 22:26:43
Postat av: jessica

mysigt det såg ut att vara där då :o

2012-03-28 @ 14:28:55
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback