Söndag 4 mars

Godmorgon!
Vårvädret har försvunnit? Det är vitt i trätopparna och flera minusgrader?! 
Idag är sista dagen ledig innan skolan sätter igång igen... Känns sådär, men det är ju bara en skolvecka, sedan är det prao.
Idag klockan två ska vi vara hemma hos farmor och farfar för lunch med dem och farbror med familj. Trevligt!
Innan det ska jag träna och duscha.
Nu sitter jag i soffan och pluggar biologi, ska be mamma förhöra mig lite. Måste även plugga lite kemi...
Hoppas att ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Umka

haha Frida hur många gånger måste jag säga att du är hundra gånger snyggare bruden! ;D <3<3<3

Och hur som helst haha... det känns som om du har pluggat biologi nästan varje dag under lovet!? xD

Har du prov första skolveckan efter lovet eller? haha :D <3<3<3

2012-03-04 @ 14:04:20
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback