Tidsinställt!

Är nog just nu i Stockholm och kikar runt i affärer och spenderar en hel del pengar och presentkort...

Tre saker jag inte förstår mig på: Djurplågeri, perfektion och mobbing...
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Har inget skrivbord, men smink, kläder och en väska. 
Tre saker jag gör just nu: Sitter, andas och blinkar.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Jogga på stranden i ett varmt land, shoppa i London och åka till Thailand eller Italien. 
Tre saker jag kan: PRATA, dansa&sjunga?
Tre saker jag inte kan: Bli osynlig, flyga och hitta modet att berätta det för honom... 
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig, musik och din vise mor! 
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Att jula, hur man spolar tillbaka i tiden, och hur man skulle kunna läsa andras tankar...
Tre favoriträtter: Lasange, tacos och pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback