You have no idea how much it hurts

Hej och godmorgon!
Vaknade strax efter nio efter att ha drömt ett mycket konstig dröm, jag drömade typ att det var en film, först en skräckfilm och sedan drama... Haha skum va den, och jag var flera personer...
Idag ska jag först och främst fixa mig lite, sedan gå ut för att ta lite bilder, dock skiner inte solen, vilket skulle vara bra om den gjorde, då det ger bilderna lite mer "vårkänsla"... Men det är inget att göra åt...
Ikväll ska vi över till grannarna och käka, trevligt.
Nej, nu ska jag bara fixa en grej sedan går jag in och börjar fixa till mig lite.

Kommentarer
Postat av: Umka

Hahaha ojj vad mysigt det där ser ut och du är ju också självfallet som vanligt söt ;) :D :D <3<3<3

2012-03-17 @ 11:24:05
URL: http://umkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback